Thursday 19 May 2011

Karnival TaHa & Berita Harian ( 2 - 5 April 2011 )




Lama sudah aku tak update blog ni,dah rasa blog ni macam terpinggir aje.Ada la lebih kurang sebulan lebih atas sebab-sebab dan tugas lain yang perlu dilaksanakan.Untuk kali ini akan aku cuba update dan lakukan sebaik mungkin.InsyaAllah


So entry kali ini aku dapat shoot berkenaan Karnival Taha yang berlansung di UM Kuala Lumpur ( University Malaya). Program ni adalah dalam awal bulan empat hari tu. So dari tersimpan gambar2 ni baik aku upload kan. Apa yang menarik dapat dikongsikan pada karnival ni.Pihak penganjur telah menyediakan hadiah-hadiah yang menarik untuk cabutan bertuah dan cenderahati eksklusif dari Berita Harian serta 200 kemeja-T percuma kepada penyertaan untuk larian TaHa@U. Walaupun aku datang awal tapi x dapat sepasang pun. Kata pun untuk penyertaan larian..Bukan x nak join, coz bab-bab lari ni memang dah x boleh. Risau tumbang di pertengahan jalan :) . Turut hadir lagi iaitu artis undangan dari AF6 & AF7 Nubhan & Rini. Jadi bertambah ramai la pengunjung2 yang hadir. 


Disamping itu kepada keluarga yang membawa anak-anak mereka boleh la mendaftar terus dan membuka akaun ke mini kaunter Tabung Haji tersebut. Boleh dikatakan pembukaan akaun tersebut adalah kadar paling rendah dari mana-mana syarikat lain hanya Rm2.00 sahaja. Bagi aku Memang sangat bagus dan tidak membebankan mana-mana pihak. Jadi kepada rakan-rakan yang mempunyai adik2 yang masih kecil, elok la membuka akaun untuk diorang. Untuk masa depan mereka akan lebih terjamin InsyaAllah. Apapun enjoy dengan picture2 tersebut.


HAIZAM HAMZAH
(Inquiry & Reservation)
+6017-2737963 / +603-26967488
Email : ninki69@gmail.com
                                    My photostream : http://www.flickr.com/photos/60122758@N02/ 

No comments: