Thursday 1 March 2012

Nikah & Malam Berinai | Shima & Shafiq

Alhamdulillah syukur pada yang Maha Esa dapat kita berjumpa lagi untuk entry kali ini. Di mana hampir sebulan page ini baru dapat di update utk entry yg baru. Pasangan sejoli kali ni ialah client merangkap rakan sekerja tempat kerja lama aku. Bukan dlm bidang photography, sebab kerja yg aku buat ni pun sekadar freelance, Insyallah kerja dalam bidang wedding photograpy ni aku akan buat yang terbaik seperti bekerja sepenuh masa. Yang penting doa & sokongan dari anda semua sangat-sangat aku harapkan. Terima kasih juga kepada pasangan pengantin kerana mempercayai kami dan memilih haizam&najib photography sebagai official photographer pada majlis mereka, Alhamdulillah. 
 Kami doa kan shima&shafiq panjang umur hingga ke akhirnya. Harap anda semua enjoy dengan paparan kali ini. Yang baik  itu semua dtg daripada Nya, yg lemah itu drpa diri saya sendiri.

Terima kasih. 
p/s : pertanyaan & tempahan sila hubungi kami di nombor berikut.

HAIZAM HAMZAH p h o t o g r a p h y
(Inquiry & Reservation)
+6017-2737963 / +603-26107488
Email : haizamhamzah@gmail.com

No comments: